چاپ مرکزی

خدمات چاپ

چاپ مرکزی

خدمات چاپ

پنل پیامک تبلیغاتی


پیامک تبلیغاتی درصورت ابتکار می تواند پنل پیامک فرصت های باورنکردنی را برای هر کسب و کار ایجاد کرده تا به یک کمپین نتیجه گرا و موفق بیانجامد و موجبات موفقیت های بعدی را فراهم آورد. بازاریابی پیامکی SMS Marketing یک فرصت بزرگ برای تجارت پنل پیامک است اما در صورت اشتباه منجر به از دست دادن مشتریان می شود. این نوع بازاریابی انعطاف پذیری بالایی دارد. ابزار بازاریابی پیامکی بسیار متنوع بوده و امکان ساختن لیستی از مشترکین وجود دارد. این سرویس در برقراری ارتباطات گروهی و تکی بسیار کاربردی می باشد. پنل ارسال sms چیست؟ پنل پیامک یا سامانه پیام کوتاه، ابزار ارسال SMS یا پیامک انبوه می باشد که در تبلیغات پیامکی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای صندوق دریافت، ارسال و لیست مخاطبان و می باشد و بصورت نرم افزار و هم در قالب وب ارائه می شود. چه شرکت هایی پنل پیامک می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده نمایند؟ تمامی شرکت ها بدون محدودیت شامل کسب و کار های محلی، رستوران ها، خرده فروشی ها، بانک ها، مدارس، پزشکان، آژانس های پنل پیامک مسافرتی، هتل و نمایشگاه ها می توانند طبق خدمات و نیاز مشتری از این سامانه استفاده نمایند. پیامک های تبلیغاتی شامل چه چیزی باشند؟ این پیام ها می توانند شامل تبلیغات، ارائه محصولات جدید، هشدار ها، یادآوریا و به طور کلی موجبات ارتباط و حفظ مشتریان یا کارمندان را فراهم آورد. اس ام اس انبوه Bulk SMS : در قلب یک  کمپین بازاریابی پیامکی، پنل پیامک توانایی ارسال پیامک انبوه برای مشترکان وجود دارد. مزایای سامانه ارسال پیام انبوه : قابلیت انعطاف و تفکیک پذیری بر اساس کد پستی، استان و پیش شماره را دارد. در پنل ارسال پیامک امکانات پنل پیامک دیگری چون گروه بندی مشتریان، لیست سیاه و امکان مشاهده پنل پیامک گزارش کامل وضعیت پیام های ارسالی وجود دارد.


انواع چاپ


در تعریفی دیگر، چاپ مجموع عملیاتی است که متن چاپ  خام را به اثر درخور انتشار مانند کتاب، مجله، روزنامه، و جز آن تبدیل کند. چاپ بر روی کاغذ شناخته شده‌ترین کار چاپی چاپ  است.امروزه با پیشرفت تکنیک‌های چاپ این عمل روی مواد سلولزی، نایلونی، پارچه ای، چرمی، مواد شیمیای، فلزی، شیشه‌ای با اشکال صاف یا ناهموار، مقعر یا محدب و صورت می‌گیرد. چاپخانه نیز چاپ  در لغت به‌معنای محل چاپ کردن و در متون مختلف کلمات مطبعه، دارالطباعه، و باسمه‌خانه به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپخانه مؤسسه یا کارگاهی است که از عهد‌ه انجام کارهای چاپی بر روی چاپ کاغذ و سایر اشیا از طریق انواع چاپ برآید و به تعبیری دیگر، محلی است که چاپ کتاب، نشریات، و مانند آن در آنجا انجام می‌گیرد چاپ . امروزه، چاپ به عنوان یک فرآیند انبوه صنعتی در نظر گرفته می شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت‌های اداری و حکومتی زا شامل می‌شود.


ورود صنعت چاپ به ایران


دربار‌ه شروع چاپ سنگی در ایرانیان چاپ تراکت روایات متعددی وجود دارد، اما روایت قوی‌تر این است که چاپ سنگی را برای نخستین چاپ تراکت بار میرزا صالح شیرازی در تبریز راه‌اندازی کرد. میرزا صالح که از سوی دولت چاپ تراکت ایران برای فراگیری هنرهای جدید به اروپا رفته بود، در بازگشت چاپ تراکت یک دستگاه چاپ سنگی با خود به تبریز آورد که آن را در سال ۱۲۲۵ هجری قمری راه انداخت. چاپخانه سنگی در مدت کوتاهی در تهران، اصفهان و سپس سایر شهرهای ایران تاسیس شد و چاپ تراکت بیش از ۵۰ سال تنها روش چاپ در ایران بود و تا اواخر دور‌ه قاجار، هر چه در ایران چاپ می‌شد، به روش چاپ سنگی بود. البته هشت سال قبل از ورود چاپ سنگی به ایران چاپ سربی چاپ تراکت راه‌اندازی شده بود، ولی به علت هزینه و زحمت زیاد آن، پس چاپ تراکت از ورود چاپ سنگی، کنار گذاشته شد ولی بعدها در اواخر دور‌ه چاپ تراکت قاجار دوباره استفاده از حروف سربی رایج گردید.

ابداع گوتنبرگ


گوتنبرگ روزانه چاپ کارت ویزیت بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ برگ چاپ کارت ویزیت چاپ می‌کرد. نخستین کتابی که او به این شکل پدید آورد کتاب مقدس ۴۲ سطری بود. کتاب‌هایی که در آن زمان به‌چاپ می‌رسید به اینکونابولا معروف است. ابداع گوتنبرگ ظرف مدتی حدود ۴۰ سال در عمده چاپ کارت ویزیت کشورهای اروپایی و در شهرهایی مانند ونیز، فلورانس، پاریس و لیونرواج یافت و چاپخانه‌هایی با این روش به‌وجود آمد. در فاصله سال‌های ۱۴۶۰ ۱۴۷۰ چاپخانه‌هایی در آلمان و سایر کشورهای چاپ کارت ویزیت اروپایی پدید آمد. در نیم‌قرن نخست پس از کار گوتنبرگ، حدود چهل‌هزار کتاب به چاپ رسید و شمارگان مجموع آنها از ۱۲ میلیون چاپ کارت ویزیت نسخه فراتر رفت. در پایان قرن پانزدهم در اروپا، بیش از ۲۰۰ چاپخانه چاپ کارت ویزیت در ۶۹ شهر فعالیت مستمر داشت. از جمله چاپخانه‌های چاپ کارت ویزیت مهم آن دوره می‌توان به چاپخانه آنتون کابرگر در شهر نورنبرگ اشاره کرد چاپ کارت ویزیت که تعداد ماشین‌های چاپ آن ۲۴ دستگاه بود و صدها نفر چاپ کارت ویزیت در آن چاپخانه کار می‌کردند.


اختراع چاپ در چین



آسوریان چند هزار سال پیش از میلاد بر کارت ویزیت خشت‌هایی از گل‌ رس مُهر می‌زدند. انگشترهای خاتم نیز که در زمان باستان استفاده می شد کارت ویزیت بر همین اساس کار می کرد، چاپ باسمه کارت ویزیت نیز قرن‌ها قبل از گوتنبرگ در چین شناخته شده بود، در دوران حکومت سلسله تانگ در چین (۹۰۶-۶۱۸)، قدیمی‌ترین نمودهای صنعت چاپ دیده شده است. در این دوره کارت ویزیت ، نقش‌ها بر روی صفحه‌ای چوبی حکاکی، و بعد بر روی پارچه چاپ می‌شد. اولین اشاره به چاپ، در سال ۵۹۳ و یک فرمان حکومتی کارت ویزیت چینی است که در آن، امپراتور ون‌تی، دستور می‌دهد تصاویر کارت ویزیت و متون بودایی را چاپ کنند. این متون را اول بر قطعه‌ای کاغذ نازک می‌نوشتند و بعد آن را بر صفحه‌ای چوبی می‌چسباندند و متن را بر کارت ویزیت روی چوب حکاکی می‌کردند تا یک «زینک» چوبی بسازند و از آن کارت ویزیت برای چاپ متن استفاده کنند. کارت ویزیت این شیوه زمان زیادی می‌برد، چرا که هر صفحه از کتاب باید بر یک کارت ویزیت صفحه چوبی جداگانه حکاکی می‌شد.