چاپ مرکزی

خدمات چاپ

چاپ مرکزی

خدمات چاپ

رزرو هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران از منحصر بفرد ترین هتل های ایران شامل انواع اتاق و سوئیت، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیت هتل استقلال های متفاوت می باشد. هتل استقلال تهران با رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری  متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری پذیرای میهمانان گرامی می باشد. همجواری هتل استقلال تهران با زیباترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر که پیاده روی در آن از جمله جاذبه های گردشگری تهران به شمار می آید، فاصله کمتر از 5 دقیقه هتل استقلال تهران با نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دسترسی آسان هتل استقلال تهران رزرو هتل به مراکز متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی شهر، فاصله ده دقیقه ای هتل استقلال با مرتفع ترین و طولانی ترین تله کابین دنیا، تله کابین توچال، مجموعه فرهنگی سعدآباد و پارک زیبای ملت از دیگر ویژگی های هتل 5 ستاره استقلال می باشد.


مدیریت رنگ در چاپ

در مقوله مدیریت رنگ، کالیبره کردن یعنی چاپ کارت ویزیت تغییر روش عملکرد و رفتار چاپگر به یک وضعیت قابل پیش بینی که در آن تراکم جوهر و مقادیر رنگ،  شناخته شده و پایدار باشند. برای دستیابی به رنگ دقیق و صحیح و به منظور بهره وری از مدیریت تراکت رنگ(و برای ایجاد پروفایل ها که در قسمت بعدی شرح داده می شود )یک چاپگر  باید از حیث خروجی ثابت و نامتغیر باشد؛ کالیبره سازی برای همین هدف در نظر گرفته شده است: یعنی چاپگر را به این وضعیت می رساند.


کالیبره سازی چاپگر و ایجاد پروفایلی برای آن

در رابطه با چاپگر نیز همانند مانیتورها برای  کارت ویزیتکالیبره سازی و ایجاد پروفایل یک فرآیند دو قسمتی وجود دارد: کالیبره کردن و تعیین مشخصات( یا پروفایل). در شرایطی که کالیبره کردن چاپگر همواره یک فرآیند مطلوب و ایده آل به شمار می رود، اما اجرای آن همیشه میسر نیست. همچنین چاپ تراکت زمانی که صحبت از چاپگرها می شود، در زمینه تعریف واژه کالیبره کردن تا حدی ایهام وجود دارد. در جوهر افشان این فرآیند گاهی به مراحل تنظیم head ها و تمیز کردن nozzle های جوهر چاپ معطوف می شود. دیگران فکر می کنند که این روش همان تعیین مشخصات یا ایجاد پروفایل چاپگر است، اما این طور نیست.


جوهر افشان

برای دستیابی به بیشترین انعطاف پذیری کارت ویزیت در زمینه انواع چاپگر، جوهر، کاغذ، اندازه و پشتیبانی شخص ثالث نرم افزار  شما می توانید قطعاً چاپگرهای جوهر افشان را انتخاب کنید. در این راستا انواع گوناگونی از چاپگرهای photo، Comp و Proof وجود دارند. علاوه بر چاپ تراکت کیفیت ایده آل، می توان از درجه وضوح بالا و چاپ های جوهری thermal و piezo روی کاغذهای براق و نیمه مات نام برد که با چاپ های متداول عکس رقابت کرده و گاهی برتری می یابند. در ضمن، ترکیبات خاص از چاپ جوهر افشان بر تمام استانداردهای دیگر و پردازش های چاپ عکس رنگی، از لحاظ طول عمر و ماندگاری تفوق پیدا می کنند. چاپ همانطور که قبلاً توضیح داده شد، چاپگرهای جوهر افشان از nozzle ها برای پاشیدن.


راه اندازهای دستگاه های چاپ

هر دستگاه چاپ نیاز به یک راه انداز یا درایور دارد کارت ویزیت تا روی سیستم عامل کامپیوتر نصب شود. نکته  قابل توجه این که شما باید سیستم عامل کامپیوتر خود را با چاپگر سازگار و هماهنگ کنید نه برنامه کاربردی را. درایور چاپگر باید به منظور پشتیبانی تمام خصوصیات چاپ تراکت چاپگر( نوع کاغذ، سطح کیفیت و موارد دیگر) به طور صحیح انتخاب شده و همچنین روش صحیح رندر کردن اطلاعات تصویر برای دستگاه چاپ مشخص شود. اگر سیستم عامل کامپیوتر تغییر یابد،  باید یک درایور سازگار و به روز مجدداً نصب و راه اندازی شود که به راحتی می توان آن را از روی سایت وب سازنده چاپگر بارگذاری کرد. چاپ زمانی که شما گزینه "Print" را از منوی File برنامه کاربردی انتخاب می کنید، مجموعه ای از کارکردهای محاوره و صفحات منو برای انتخاب درایور مقتضی ظاهر خواهد شد. اگر شما یک دستگاه چاپ Postscript در اختیار دارید، در آن صورت باید درایور مربوط  به آن را برگزینید.